sobota, 1 sierpnia 2009

WAKACJE I ZAPOWIEDZI

hey,

wyjeżdżam znów na wakacje, które kończę na czeskich zawodach. Nie będzie mnie przez najbliższy tydzień. Co nie znaczy, że nie możecie do mnie pisać.  Piszcie, a jak wrócę to na pewno wszystkim odpowiem na ich pytania.

Po powrocie zamieszcze jedną recenzję deski z hamulcami akande, bo zdecydowałem się poddać ją jeszcze jednemu testowi. W związku z licznymi pytaniami odnośnie technik hamowania, postanowiłem, także napisać tutorial dotyczący tego tematu. To wszystko po moim powrocie.

Lord Szaman

Zelly spróbuj wejść w powerslide'a w następujący sposób: jadąc ze średnią prędkością, zacznij zakręcać tak, żebyś był przodem do stoku.  Jednocześnie mocno wychyl się w stronę stoku. Ja sam tak hamowałem, kiedyś. Metoda sprawdzona i bezpieczna. Pamiętaj tylko o jednym nie trać kontaktu wszystkich kółęk z podłożem.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz