czwartek, 30 lipca 2009

ZAWODY - 08.08 - CZECHY

NO I OCZYWIŚCIE POMYŁKA

Dokładnie chodzi o to, że pomyliłem Rokietnice.  Te w których są zawody, są koło miasta Liberec. Reszta informacji jest poprawna. Impreza powinna być dość spora, bo napisali, że to niemal legendarne zawody. Na bank będzie boardercross i slalom. Do dyspozycji będzie także wyciąg. Spanie standartowo w namiotach. 

Mocno polecam.

więcej info na http://dirtyriders.cz/newsboard.php?id=109

mapka


siema,

chciałem was zaprosić na kolejne zawody do Czech, na których też osobiście się pojawię. Informacji odnośnie samych zawodów jest mało. Ogólnie  mają być konkurencje boardercross i slalom. Warto się tam wybrać, aby zmierzyć się z naszymi sąsiadami i pojeździć z kimś innym niż zazwyczaj. Najważniejszym faktem jest to, że nie jest to tak daleko w głąb Czech. Zawody odbędą się w miejscowości Rokytnice, na stoku "skiareálu U Modré hvězdy" i o tą nazwę pytajcie. W razie problemów bądź pytań mój numer telefonu nie jest tajemnicą, więc dzwońcie. 

poniżej zamieszczam mapkę dojazdu ( mam nadzieję, że to tam ) JEDNAK NIE TAM 


pozdrawiam 

Lord Szaman

1 komentarz:

  1. No cóż. Mam nadzieję że w obu tych konkurencjach ostro powalczysz o szczyt podium :D
    A ja w tym samym terminie sprawdzę umiejętności zawodników na Belgium Open.
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń