niedziela, 28 czerwca 2009

RECENZJA - AKANDE VERTIGO



     
witam,   
         
               w końcu udało mi się znaleźć trochę czasu, aby napisać recenzją mountainboard u Akande Vertigo.

 Zacznę od tego, że miałem mieszane uczucia co do tej deski i przez dłuższy czas nie mogłem się zmusić, żeby przesiąść się z mojego kochanego MBS-a pro100. Jednak ten dzień nadszedł. 

 Pierwsze wrażenie, gdy szedłem z tą deską było następujące „jaka ona ciezka” . Jednak po bliższym przyjrzeniu się zauważyłem, że jest ona wyposażona w najcięższy model felg, a zarazem najwytrzymalszy (felgi mountainboard owe tri-spoke). Następnym elementem, który według mnie, dodal wagi tej desce, są trucki. Troche cięższe od mbsowych matrix-ów lite, niewiele, a tak samo dobrze spełniają swoją funkcję. Doszedłem do wniosku, że moje wrażenie jest złudne i waga mountainboardu, nie odbiega bardzo od standardowych 7 kilo.

 Skręciwszy trucki na maksa bo tak lubię, pusciłem się z góry. W aspekcie prowadzenia deska w żaden sposób nie ustępuje MBS-owym produktom . Bylo po prostu cudownie. Mimo dużych szybkości mountainboard zachowywał stabilność i dawał się płynnie prowadzić. Czułem się na tej desce tak samo pewnie, jak na dużo droższej siostrze z wytworni MBS-a.

 Niektórzy dużo zarzucali wiązaniom, które są tam fabrycznie zainstalowane. Dla mnie były tak samo dobre jak wszystkie inne. Mocno trzymały nogę, a także były wygodne. Jedyne czego się można obawiać, to tego, że plastikowa pąpka nie wytrzyma próby czasu. Można jednak szarpnąć się i dokupic aluminiowe pąpki mbsa za okolo 50 zł, czyniąc ten sprząt inwestycją na dlugi czas. Doszły mnie jeszcze słuchy, że plastik w wiązaniach (zębatka) też lubi się zużywać. Można temu jednak zapobiec dbając o deskę i nie zapinając buta na hama, żeby się nie ślizgała pąpka.

 Podsumowując wracam do twierdzenia, które przekazywałem wszystkim, którzy pytali mnie co to za sprzęt. Jest to obecnie najlepsza ( jeżeli chodzi o stosunek jakości do ceny ) opcja na rynku. Zarazem najtańszy profesjonalny mountainbord, który pozwoli każdemy rozwinąć w pełni swoje umiejętności, bez potrzeby jego zmiany po roku. Polecam go wszystkim, niezależnie od stopnia posiadanych umiejetności. Jedyny wyznacznikiem może być waga, która powinna wynosi więcej niż 50 kilo, a mniej niż okolo 110kilo.
yo!!

Lord Szaman
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz